Nytt:


Ja, lite så såg då linnet ut. Helt okej för 4,5 pund ändå tycker jag själv! Annars så väntar jag på att familjen ska komma hem från affären så att lite mat kan börja göras i detta hus för jag hungrar snart ihjäl!!

Angående det jag skrev i mitt tidigare inlägg om hurvida jag skulle träna eller inte så löste det sig av sig själv - jag somnade. Så jag vaknade nyss och eftersom att maten snart borde börja lagas så stannar jag hellre hemma och hjälper till. Tycker inte riktigt om när Lucy ska behöva laga mat åt mig utan att jag ens hjälper till som om jag vore en förvuxen bebis när jag egentligen är en anställd, så jag hjälper hellre till lite. Men då måste de ju komma hem först.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0