Nytt rekord!

Godmorgon! Jag vaknade just och har därmed tagit nytt rekord i att sova länge i England. Inte illa! Synd bara att det skulle vara på en dag när solen skiner och det är 28 grader ute.. bra tajming. Men än är dagen inte slut, jag har klätt på mig snabbare än blixten och ska nu ta med mig (alternativt fara och köpa) frukost och sedan lägga mig i någon park och sola, äta min frukost, läsa Harry Potter och kanske träffa Fea. Det är en dag som idag som jag önskar att jag hade en vän som bor lite närmare mig men det verkar tyvärr vara lite ont om sånna... Men sola funkar jag faktiskt att göra ensam tycker jag så läget kunde ju vara värre. Nu ska jag ut och njuta, hejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0