Nytt rekord! (igen)

Ja, som ni nu säkert inte har hunnit läsa eftersom att jag (som vanligt) glömde publicera inlägget som jag skrev igårkväll så skulle jag städa huset idag eftersom att städerskan är på resande fot och det kommer dessutom gubbar till huset idag och då måste det ju såklart vara fint! Jag fick alltså lite extra pengar för att göra detta och jag gruvade mig för hur detta riktigt skulle gå. Städa huset på en timme är det möjligt?? 

Svar: Japp! Det var det! Jag är nu klar sedan 30 minuter tillbaka i tiden och jag började en timme innan det. Wiie! Mission completed! Jag var så chockad när jag var klar att jag var övertygad om att jag måste ha glömt något men nej, jag kan inte komma på någonting! Så nu ska jag fira detta med att antingen 1) sova  2) shoppa lite för mina extra pengar  eller 3) träna. Jag hinner nog egentligen med allting tror jag så jag börjar nog med att sova så att jag blir pigg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0