Nya naglar!

(Jag är medveten om att sista bilden blev lite suddig, men det såg jag inte förrän den redan var på datorn)

Så fick mina naglar se ut istället och det känns mycket bättre! Målade i Sveriges ära och det känns också bra för min klädsel i övrigt ikväll råkade bli helsvart för jag blev stressad... Men jag ska fara ikväll och det känns jätte kul eftersom att det är detta som typ alla pratar om just nu (känns det som, haha) Iallafall i mina umgänges kretsar. Fick en liten paus från jobbet så jag ska börja göra mig i ordning nu eftersom att jag sedan ska hjälpa till att få barnen i säng och då känns det ju mycket bättre att redan vara halvklar så jag slipper stressa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0