Naglar...

Testade att måla naglarna med en såndär "disksvamp" så att det skulle bli en fin övergång mellan två färger och jag tänkte att gult och blått blir ju perfekt eftersom att jag (förhoppningsvis) ska fara på eventet "Scandinavia comes to London" ikväll (hoppas verkligen det, är så taggad!) och då tänkte jag att jag kunde ju bära gult och blått på naglarna i Sveriges ära. Vad jag inte tänkte på var vilken ful övergång det skulle bli... så nej ursh, detta stannar inte länge! Det var kul att testa och jag ska testa någon mer gång men med andra färger för något kul (och fint) ska jag väl lyckas klara av att skapa men idag blir det att tvätta av direkt och göra något annat istället. Men först ska jag ta mig en liten promenad till cpgatan och bränna lite pengar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0