Mumsfilibabba!

Efter att nu ha sovit mer eller mindre halv dagen utan att känna att det gett minsta lilla resultat för min trötthet (pigghet?) så kände jag att det var dags att stiga upp och ta tag i mitt liv! Det första jag tog tag i var burken med överbliven mat från igår som var inget mindre än min absoluta favorit rätt: kyckling i ugn!

Jag stod nämligen för matlagningen igår, det är så knepigt att laga mat här för de har varken decilitermått eller alla ingredienser man behöver så jag fick improvisera och trots en del missöden så tycker jag att resultatet blev utsökt! Jag tror resterande familjemedlemmar tyckte det samma om än Kit inte riktigt gillar kyckling. Så nu har jag ätit upp det sista av denna delikata måltid och känner mig genast mycket bättre men aningens rastlös... funderar på att fara ut på en springtur eller åtminstonde på en promenad bara för att röra på fläsket lite... svårt val...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0