Mitt fantastiska minne!

Här sitter jag i min ensamhet och kommer att tänka på hur bra mitt minne levererade i lördags. När jag var påväg till bussen och går där på gatan så kommer det fram en kille och börjar prata med mig vilket var rätt trevligt men när han frågade om han kunde få mitt nummer kände jag att stopp och belägg, detta vill jag inte vara med på. Tyvärr så tog han inte nej som ett svar så jag var tvungen att köra på plan b, vilket som vanligt är att säga ett falskt nummer (hehe) det brukar alltid gå jätte bra men denna gång så bad han mig att upprepa numret!! Förmodligen har någon lurat honom förr... Ni kan tro att jag fick panik, och med tanke på att jag dessutom hade halva hjärnan på villovägar (ja onykter) så blev det inte precis bättre men tro det eller ej så lyckades jag upprepa hela numret!!! Woooow. Duktigt. 

Haha jag tyckte detta var lite halv kul, men kanske mest för att jag är trött och uttråkad. Men allvar, ganska imponerande? Jag har faktiskt gjort detta en annan gång också (även denna gång onykter) då vi stod och skämtade med en kille om att jag egentligen var jätte gammal men hade opererat mig så jag såg ung ut (fråga mig inte varför) och att jag hade 11 barn, eller något sånt. Jag skulle då komma på namn till alla barnen för att "bevisa" att vårat skämt inte var ett skämt, så jag hittar på en massa namn och sen ber han mig att upprepa dem.... uh oh... men det gick fin fint och efter att ha upprepat dem si så där 10 gånger så satt de som en ramsa i mitt huvud. Inte illa. 

Okej, nu ska jag skona er från detta och ta en powernap innan jag hämtar barnen. Hej så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0