Min kväll:

Min kväll har bestått av middag med Lucy som var jätte god! (paj, paj, paj, paj) och sedan en massa samtal på skype. Skype är ju verkligen en fenomenal uppfinning alltså! Åh vilken hjälte som kom på det! 

Iallafall så har jag under kvällens gång fått veta en sak som än så länge är en hemlighet (för barnen) Det är nämligen så att om 19 dagar (på Marthas födelsedag) kommer det att komma två kattungar till detta hus (mest troligt!) AAH förstår ni!! Jag kommer få två katter, eller ja, inte riktigt men typ för jag bor ju också här och det kommer ju som att vara allas så det blir ju nästan lite mina också. Jag må föredra hundar men alltså katter är ju fina och tänk er två små kattungar. Åååh... blev helt lycklig när Lucy berättade att hon tänkte köpa kattungar i present till dem. Appro på presenter så måste jag ju köpa något jag med... rackarns... tips på presenter till en flicka som fyller 7 och en pojke som fyller 10? (Joe fyller år typ 4 dagar senare)

Typ så kommer de att se ut, om jag förstod rätt men det är ju inte helt säkert.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0