Min dag:

Idag har vi börjat jakten på det perfekta stället för söndags fika! Vi ska alltså träffas varje söndag och hitta det perfekta stället och sedan träffas där varje söndag för catch up, som i sex and the city ungefär! Så är planen iallafall och jag hoppas den blir av för det känns som ett trevligt sätt att spendera söndagarna på! 

Idag testade vi ett litet café med temat choklad och det finns bara på tre platser i världen fick vi veta, lite coolt. Självklart skulle jag dock spilla ut min dryck över hela bordet... jag kunde verkligen känna hur röd jag var i ansiktet, som en jävla tomat! Tur att killen som jobbade där var rätt skämtsam, men ändå pinsamt. Tur att detta stället inte var det perfekta så jag behöver aldrig sätta min fot där igen. Haha! 

Det har iallafall varit en jätte jätte bra dag! Som sagt, ett bra sätt att spendera söndagar på så jag hoppas som sagt verkligen att vi kommer forstätta med detta i framtiden, och medans vi letar så lär vi ju oss att hitta i London också och det är ju inte heller helt fel och väldigt trevligt också för den delen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0