Måndag!

Glassen igår var verkligen en fröjd för mina smaklökar. Bästa sättet att avsluta min helg på, garanterat! Det enda som hade kunnat göra det bättre hade varit ifall Albin var här men det är ju rätt omöjligt att fixa...tur att det faktiskt inte är allt för länge tills han kommer om det blir som jag vill! 

Iallafall, idag är det måndag det innebär en ny vecka (NÄHÄ?!) och min jobbigaste dag i veckan då jag som sagt ska städa huset, eller ja våningen längst ner och toan högst upp, men huset är lättare att skriva. Jag ska även införa att jag städar min egna rum på måndagar också då jag väl städar eftersom att städerskan inte verkar vilja städa mitt rum på torsdagarna...suck...jag får göra det själv helt enkelt! Det behövs iallafall kan jag lova, jag ska nog ta för och efter bilder så att ni får se riktigt hur grisigt mitt lilla rum har sett ut... huvva, det är bäst att jag tar tag i detta på en gång! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0