Lördag!

Godmorgon! Jag är vaken och mår som jag förtjänar, vilket betyder jättebra! Hehe okej, jag snodde den repliken ganska mycket från någon man som mamma känner eller något sånt. Tyckte att det var lite kul för när man säger "jag mår som jag förtjänar" så brukar det ju oftast betyda att man inte mår så bra. Men jag mår bra iallafall!

Det enda felet i min tillvaro är att jag är hungrig som en varg men jag orkar/vill inte lämna mig säng. Jobbiga problem såhär på morgonen eller hur? Ska visa lite bilder från igår nu iallafall, så nu har något att kolla på!

...okej, det funkade inte så det får bli sen istället!

Ni kan få se mina naglar istället. Jag har haft en liten kompis med mig men idag tror jag att han ryker och ersätts med något annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0