Le park!


Kom på att jag ju faktiskt stannade och tog ett kort på vägen i parken. Okej, det såg inte så jätte fint ut men som jag sa så vet jag inte riktigt vad det var men på något sätt så var den som så fin, Kanske för att det typ var tyst på något sätt? Eller att det inte var så många människor? Jag vet inte. Eller så var jag bara på bra humör och skulle tycka att en soptipp var jättefin också! 

Annars så gör jag inte så mycket just nu. Jag fick veta att jag ska sitta barnvakt ikväll för att tjäna lite extra pengar och det är ju inte helt fel med tanke på att jag har en pappa och en bror som kommer hit snart och det kan ju hända att jag kanske vill turista lite med dem. Typ åka London eye eller något sånt? Sen har jag en pojkvän som ska komma på besök och då vill jag ju kanske hitta på något med honom med så de pengarna är nog rätt nödvändiga så det blir bra, även fast det innebar att jag fick ändra mina planer för ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0