Kalas bilder!

Getting ready... 

Martha visar upp sin nya gitarr!

Martha och Kit fixar tårtan!

Party's here! Först fick alla barnen måla varsitt smyckesskrin.

Sen fick de göra varsin cupcake, eller något sånt. 

Prisskålen för alla tävlingar

My station. 

Cupcakes. Eller alltså, är detta cupcakes? Jag har ingen aning. Lovisa? Hjälp? 

Såpbubblor.
Tårtdags!

Paket öppning
Pyssel med en av presenterna. 
 
Det var det. På de två sista bilderna kanske ni ser att det ser lite tomt ut, det är för att alla hade farit utom de tre V.I.P gästerna som ska sova över. Wohoooo sleep over!!.... så länge de inte väcker mig imorgon så är jag nöjd. Är väldigt trött nämligen. Trött och ful så jag behöver min skönhetssömn av två anledningar. Mycket viktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0