Julsånger?

Jag brukar alltid vara väldigt noga med att inte lyssna på julsånger eller något sånt förrän julen faktikst närmar sig. Jag vet inte riktigt varför men jag har som alltid kännt att det ska vara så. Men iår är ju det mesta annorlunda. Faktum är att veckan innan sommarlovet började så sprang jag runt till musiklärarna och frågade om noter till julsånger så man kan väl säga att jag redan där bröt min "tradition" vilket gör det mer okej att lyssna på julsånger nu. Eller? Anledningen är dock egentligen inte för att jag längtar till jul redan, jag tycker om julen men jag längtar inte än. Det jag längtar mest till är att få komma hem men först så ska jag ju få besök här i London, faktiskt så är det bara 3 veckor tills pappa och David kommer hit. TRE VECKOR!! Och efter det är det typ bara tre veckor till tills Albin kommer och sen är det ju nästan jul! Nästan. Ojojoj... sakta i backarna nu, dra i bromsen. Nu känner jag att det gick lite för fort.. 
 
För tillfället målar jag iallafall mina naglar och önskar att jag orkade göra något kul av dem men det får bli en annan gång. Idag vill jag bara bli klar så att jag hinner sova och äta innan jag ska hämta barnen, sova går först. Godnatt!


(skulle ha publicerats i eftermiddags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0