Jävla vit färg....

Kommer vara expert på att posera med surmin efter den här dagen... AAAH! VEM FAN KOM PÅ VIT DRESSKOD NÄR DET INTE FINNS NÅGOT VITT ATT KÖPA?!?! Köpte en klänning idag men den visade sig vara mer genomskinlig än ett fönster så det blir inte av (man fick inte testa i affären?? därför köpte jag den för i affären såg den fin ut!(okej, finast i affären och jag var desperat!)) och nu har allting stängt och jag har ingen kompis jag kan låna kläder av för Alice var inte hemma och den klänningen jag har är bara fel!! AAAH jag får jävlart panik! Vad ska jag ta mig till??? Har ingen aning.... återkommer när jag har hittat någon lösning men det måste jag göra snart för jag börjar ha bråttom..!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0