Jävla mobil..

Jag är så irriterad på min engelska mobil just nu. Jag förstår inte systemet, när jag laddar mobilen med pengar så säger de att jag ska få gratis sms och allt sånt och det fick jag första gången men alla gånger efter det har det stått att jag får det nästa månad. Så i början av sempteber gick jag för att prata med de som jobbar på T-mobile och de sa att det är så det funkar att du betalar i början av en månad och sen får du gratis sms och fritt internet i början av nästa utan att betala alls typ, men jag har ju inte fått det tidigare? Detta är iallafall så jävla irriterande så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag lägger ju ut en jävla förmögenhet på mobilpengar för jag måste ju kunna kontakta människor. Blir så jäkla arg!! 

Ska iallafall klä på mig och skynda mig och ladda mobilen (igen) så att jag kan kontakta folk igen. Ska nämligen träffa Carina idag och jag kan inte ens svara på sms, bara via min svenska mobil men det är ju inte den jag ska använda.. SUCK!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0