Inte riktigt lika duktig längre..

En dålig sak med mig är hur snabbt jag blir uttråkad (ibland/ofta) i detta fall uttråkad på att träna... men några svettdroppar har det ändå hunnit rinna och det lilla är ju bättre än ingenting, får bara hoppas att jag blir bättre på att orka fortsätta längre än...50 minuter? Har ingen aning hur länge jag har hållit på, men som sagt, bättre än ingenting!

Ska förresten passa på att visa hur min mage ser ut för tillfället. Som en tavla! Två hjärtan, En igelkott (eller nåt) en flicka (som ska föreställa mig) och sen står det "Rebecka". Konstnärer till detta är självklart Martha och Kit. Fick en liten chock igår morse (?) när jag skulle klä på mig för jag hade glömt att de hade ritat, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0