Hemma igen!

Hemma tidigt, precis som jag sa. Duktig flicka som håller vad hon lovar! Haha. Det var iallafall ett riktigt bra val att fara ut måste jag säga även fast jag började känna mig lite tveksam när jag satte mig på bussen, men verkligen, jag må vara sjuk fortfarande men det var så värt det!
 
Blev så sjukt glad när hon sa hur glad och tacksam hon var att jag hade umgåtts med henne och så. Tänk vad glad man kan bli av att göra en annan människa glad! Jätte trevlig var hon iallafall, och 19 år dessutom så det var ju nära min ålder och det  är alltid lika kul! Vi tog oss en promenad längs floden och pratade då det visade sig vara vad vi båda var i behov av, skönt med människor som är enkla att prata med, det liksom bara flyter på. Skönt också att prata med en människa som inte känner mig eller vars jag kommer ifrån så man kan ju som prata om det mesta utan att oroa sig! Så det var en riktigt bra kväll! Nu ska jag vara social med Albin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0