hemaaaaa

kom på att jag inteskrivit så mycket idag, ursäkta för det! Men jag har ju faktikt inte haft en jätte bra dag... tur att kvällen bkev bra trots att den började i kaos då 90% av gruppen inte kom in på den första klubben vi skulle till så vi bytte till en annan. Jag förstod ingenting  men det gjorde inte så mycket då jag hade kul ändå! Nu sover Linda och jag ska följa i hennes fotspår för jag är så sjuuuukt trött att jag till och med somnade på bussen hem... inte ok! Ville som sagt bara skriva något eftersom att jag inte skrivit något tidigare idag typ, Jag vill även be om ursäkt ifall det förekommit vissa stavfel i detta inägg, men vad ska man säga? Är det gratis dricka så är det! Haha! 
Gå och lägg dig din onyktra ungdom....godnatt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0