Harry Potter and the Chamber of Secrets


Nu ska min engelska förbättras! Det känns faktiskt bra, jag känner ju att hösten börjar komma (även fast vi har haft 24 grader och sol två dagar i rad, hehe) Det känns som i luften på något sätt. Sen känns det i mig också, jag blir såååååååååååååååååååååååååå tråkig när hösten kommer. Verkligen! Inte okej. Det måste jag göra något åt! Jag kan ju alltid hoppas på att jag känns tråkigare än vad jag egentligen är pga att jag är sjuk (men håller på att bli frisk!)

Iallafall, det jag ville komma fram till var att nu när det blir höst och jag kommer att ha dagarna för mig själv så kan det ju vara bra att ha något att göra, och läsa är ju bra på flera olika sätt. Jag kommer kanske bli en riktig bok älskare efter mitt år i London, vem vet. Nä men allvar, jag måste lägga upp någon slags plan, eller typ "mål" för mig själv under hösten så jag har något att göra annars kommer jag bara äta och det är ju gott men ja.. det blir ju kanske inte så bra om det är allting jag kommer göra dagarna ut och in. Måste fundera ut något... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0