Här har det stått still...

Man kunde ju hoppas att jag har en massa spännande att berätta efter en dag i tystnad, men har jag det? Näääe. Inte något roligt att berätta för min dag har sett ut lite såhär sen sist vi hördes: Läsa Harry Potter, sova, prata med mamma, se serie, skriva på ett papper, äta, hämta barn, leka, laga mat, äta och nu sitter jag här. Kul dag va? Hehe. 

Iallafall så kommer kvällen se annars ut, jag hoppas för mitt liv att jag snart får ett svar från Melissa som är på besök i London nu för jag vill verkligen hinna träffa henne! Det var tänkt att vi skulle ses idag men det blev inte av så vi skulle ta det nu på kvällen innan jag ska ut men det börjar bli ont om tid att hinna ses nu och det gör mig så ledsen för jag vill verkligen verkligen hinna träffa henne. Jag ska iallafall börja göra mig klar sen ser vi hur allt blir! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0