Great..

Slängde en blick på klockan och insåg att jag inte alls hade så mycket tid som jag trodde att jag hade. Faktum är att jag knappt har någon tid alls för om en timme ska jag träffa Chris och Leonie och här ligger jag i pyjamas helt ofixad och allt. Rackarns pannkaka alltså. Jag får lägga på några extra kol i maskinen och hoppas att min kropp kan vilja vakna till liv lite så att den kan skynda sig. Jag måste dessutom egentligen ta mig en sväng förbi grannen för lite viktig information om ikväll, de har nämligen löst barnvaktssituationen så jag ska fara men jag vet ingenting, eller jo jag vet att jag är inbjuden för sonen själv kom faktiskt förbi igår för att bjuda in mig personligen så det kändes ju bra, men utöver det så vet jag ingenting! Ojojoj.... skynda är det som sagt som gäller nu iallafall!

Rebecka för ett år sedan önskar mig lycka till. Tack mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0