Godnatt!

Bilder är bra. Varför? För de bara är så! Att man liksom kan spara ett ögonblick och sedan kunna kolla på just det ögonblicket i resten av livet. Om man inte slänger bilden, vilket enligt mig nästan inte är tillåtet! Jag slänger nästan aldrig några bilder, nästan. Även solen har fläckar som man säger, men oftast så sparar jag alla bara för att det är kul att kolla på, det spelar ingen roll hur ful man än råkade bli på bilden, det är ju jätte roligt! 

Så bilder gör mig ofta på bra humör. Bilden ovanför är ett riktigt bra exempel på en bild som gör mig glad. För det första så skrattar jag (Albin också men det ser man inte lika tydligt) Sen gillar jag bilden för att den är oförberedd, om sånna bilder lyckas är de ju verkligen de bästa tycker jag! Jag hade ställt kameran på en sten men självutlösaren på i smyg (för Albin ville inte att jag skulle ta kort) så jag var tvungen att inte låtsas om att den fanns = att jag inte visste när bilden togs, och Albin visste ännu mindre. *Klick*. Sen fick jag en favorit bild och nu vet ni historian bakom den. Nu ska jag sova och hoppas att jag vaknar frisk imorgon, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0