Godnatt!

Det var otroligt kul att träffa Naz igen och efter så lång tid fanns det mycket att prata om! Det var verkligen behövligt att få komma ut ur huset och dela lite tankar och sånt med en vän. Tog taxi hem sedan eftersom att Naz inte tillät mig att vandra hem själv i mörkret och jag tycker alltid att det är så dålig stämning när man sätter sig i taxin, gillar det som inte. Så jag började prata och att prata med taxichaufförer är ju faktiskt väldigt roligt! Även om det är lite halv svårt att komma på frågor ibland.. men väldigt kul och dessutom gillar jag tanken på att man (mest troligt) förgyller deras tid lite. Det gjorde jag ikväll och det kändes så bra när han sa det "Not everyone is smiling and talking as much as you, it's so nice!" Tackar och bockar för det! Nu ska jag sova, Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0