Godnatt!

Något som jag tycker om är att lyssna på Titanic soundtrack. Jag vet inte riktigt varför men på något vis så blir jag alltid lugn av den och då pratar jag inte om "every night in my dreams I see you I feeeeeeeeeeeeel you", iallafall inte med texten utan alla instrumentala versioner. Min favorit är nog faktiskt "take her to the sea, mr Murdoch" eller så står det att den heter men vet inte om det är det korrekta namnet, Hehe. Hur som haver så gillar jag den musiken. Filmen också för den delen, men musiken är något extra i detta fall och om jag är mer imponerad av musik än en film så är det bra jobbat! Fast jag gillar visserligen filmmusik över huvudtaget... Okej, detta börjar bara bli rörigt och nästan töntigt... Poängen var att jag lyssnar på titanic musik och att jag tycker om det och att jag ska sova nu. Så godnatt på er, Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0