Godmorgon/godnatt!

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har jag. Jag drömde en rätt kul dröm där jag bland annat var tvungen att förklara för familjen vad en fjortis var för vi var tvunga att reda ut ifall Joe klassades som en eller inte. Mycket viktigt! Haha. Det slutade med att han klassades som en. Haha. Men trots en god natts sömn är jag trött som stryk idag... därför blev det bara så att jag gick på en promenad/powerwalk istället för powerwalk/springtur imorse. Lite berodde det på vädret också men nu verkar det klarna upp så jag tänker att jag ska sova lite nu och sen far jag ut och springer senare idag istället när vädret är bättre och jag är piggare. Så Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0