Godmorgon igen!

Nu har jag vaknat upp igen efter att ha sovit i lite mer än en timme, men det är ju faktiskt inte så konstigt egentligen med tanke på att jag faktiskt inte fick så mycket sömn, även fast jag gick hem tidigt. Så det har jag gjort så nu känns det bra igen, men jag är trött ändå men det är jag nästan alltid när jag just har vaknat och det är jag nog inte ensam om. 

För att lösa detta problem ska jag gå ut och köpa lite saker som Lucy bad mig köpa, man brukar ju kunna bli piggare av luft. Sen vill jag köpa skor också men jag tror att jag ska vänta lite så att jag är säker på att mina pengar kommer räcka för det verkar som att jag har en rätt fullbokad helg framför mig....uh oh,... vi får hoppas att jag har fel men just nu verkar det som det. Blev nämligen in bjuden till min grannes 18års fest (eller om det bara var en fest) av hans mamma. Jag visste inte ens att jag hade en 18årig granne men det är ju jätte bra! Vi måste bli kompisar för då kan han följa mig hem på kvällen så slipper jag känna mig ensam och rädd! Bra va? Hoppas jag kommer ha tid för det även fast det kommer vara fett hemskt att behöva fara dit ensam isåfall, aja det får jag ta senare om det blir så för nu ska jag ut, och här är två bilder från igår som jag hittade på facebook! 

Bild 1: Jag och en finsk tjej under middagen (jag behöver jobba på min hållning!) Bild 2: Jag och ett par andra tjejer på dansgolvet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0