Godmorgon!

Jag lyckades somna och sedan vakna till liv efter en god natts sömn! Livet vore dock lite bättre om det kunde sluta regna, men jag är ju i England så vad förväntar jag mig? Kommer väl att regna varje dag från och med nu... Efter min korta promenad med barnen till skolan så fattade jag ett mycket mycket viktigt beslut - jag måste köpa nya skor! Och då menar jag inte nya klackar eller något sånt utan vanliga höstskor typ som jag kan ha hela hösten/vintern utan att bli blöt om fötterna. Så det ska jag se till att skaffa mig när jag får nästa lön. Sen måste jag även fixa presenter till Martha och Joe, Martha fyller ju nämligen år om bara en vecka och Joe om ca 2? Detta gruvar jag mig rätt mycket för... måste ta ett litet snack med Lucy och se vad hon tycker kan vara bra presenter. 

Men nu har jag inte tid att fundera på det. Jag har ett hus att städa. Ska försöka slå rekord igen, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0