Goder afton!

Goder afton goder afton både herre och fru vi önskar eder alla en fröjdefull jul.


Den sången minns jag från min tidigaste barndom, sjöng ni också den? Jag gjorde det iallafall, men nu är det varken afton, jul eller barndom utan nu är det bara natt och jag har just kommit hem från en riktigt riktigt kul kväll! Har dansat sönder mina fötter och mina ben och även listat ut varför min vänstra häl (hälsena för att vara exakt) har spökat, den trivs nämligen för bra i högklackat tror jag för den har inte bråkat någonting ikväll! Det är mina trampdynor som har fått tagit stötarna och även stått för protesterna Men utöver det så har jag haft en himla kul kväll!  Det enda jobbiga var att jag råkade stöta på Simon i köket när jag kom hem och han var påväg till jobbet, ni vet det jag tjatat om tidigare hur det liksom faktiskt är ens boss, men det gick bra iallafall. Nu står jag dock inför ett svårt val.....att sova eller inte sova? för det är ju faktiskt så att jag ska upp om bara två timmar och frågan är hur mycket sömnen ger eller om den bara förstör... hm.... klurigt, men jag är väldig trött så jag tror att det blir att sova och sen fortsätter sömnen efter att jag lämnat barnen!
Har inga andra bilder än dessa från kvällen, bara en massa filmer på mig själv när jag sitter och pratar med kameran när jag är på toan (ursäkta för infon) jag vet inte riktigt hur många sånna jag har, men jag brukar kunna gå på toan ibland bara för att få en paus och istället för att uträtta behov under min paus så pratar jag med min kamera... kul tjej. Får vänta tills bilder från eventet kommer ut! Tur att det finns andra som tar bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0