Frukost!


Detta är alltså en jätte intressant bild på min frukost. Kul va? Äpplen har iallafall blivit min nya huvudföda skulle man nog kunna säga, jag vet inte riktigt hur många jag faktiskt äter på en dag. Idag har jag hittills hunnit äta två. Jag ska forstätta hålla räkningen hela dagen och se hur många det blir. Sen ska jag göra samma sak imorgon, och dagen efter det och sen ska jag undersöka hur många jag i genomsnitt äter på en dag. Låter kul va??? Okej, nej det ska jag inte göra. Men räkna hur många jag äter idag skulle det faktiskt kunna hända att jag gör.. 

Har rätt mycket att göra idag faktikst och det är ju rätt kul! Jag ska först sova lite för jag sov otroligt dåligt inatt! Sen ska jag ut och fixa pengar på min mobil och lite andra saker, sen ska jag stryka kläder och sedan mest troligt träffa Carina ett tag innan jag hämtar barnen. Rätt mycket ändå men skönt att göra saker och inte bara göra ingenting en hel dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0