Från igår!


Såhär löste jag problemet men fick veta sen att det inte ens var nödvändigt att vara vit... typiskt! Nåja, jag gick ju inte naken iallafall! 

Gillar inte stämplarna som man får för jag får alltid panik dagen efter och tror att jag råkat tatuera mig under kvällens gång när jag ser på min arm eller på bilder. Haha! 
Sådär, det var det! Som jag nämnde inatt så var det riktigt kaos i början av kvällen och jag var så frustrerad att jag funderade på att fara hem! Jag vet inte riktigt vad om hände egentligen men vi alla splittrades i kön och när jag kom in fick jag veta att jag tydligen behövde betala, men klockan var innan elva och då ska man få gå in gratis om man är tjej så jag klagade lite och hade tur och fick gå in gratis ändå. Resten av gruppen stod i kön hur länge som helst för att sedan få veta att de var tvugna att betala 20 pund istället för 10 så då ändrades planerna och vi bytte klubb och fick allting gratis där istället så det blev bra ändå, men väldigt irriterande! 

Nu har jag iallafall rätt nyligt lämnat Linda på bussen efter att ha ätit frukost på McDonalds. Bra medicin mot bakfylla! Köpte även lite omslags papper, det är ju kalas idag så presenterna måste slås in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0