En Ros!

Hittade en ros i min väska och kom då ihåg att jag fick en ros igår. Fint va? Njaa, bara lite roligt. Undra bara vad jag ska göra med den... jag kanske ska sätta fast den bredvid mina andra blommor, fick en bukett platsblommor för några veckor sedan som hamnade på min vägg. Platsblommor är ju jätte bra för de vissnar inte! Haha. 

Hur som haver, jag har en ros då vet ni det. Så om någon av er behöver en ros är det bara att sätta sig på första bästa flyg till London och hämta den. Det enda ni betalar är flygresan. Bra va? Nä, okej seriöst. Nu ska jag ut och springa, eller försöka springa iallafall, får se om min mage tillåter det. Ut ska jag iallafall, behöver lite frisk luft och solsken efter att ha spenderat dagen inomhus som om jag vore en vampyr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0