Dum dummare dumast...

Min dator kommer dö! Det funkar inte att ladda den! Vad ska jag göra? Jag kan inte vara utan dator...








......och så har jag inte stoppat i rätt kontakt i väggen.....
 
 
 
Har nog aldrig kännt mig så dum förr.. men datorn funkar iallafall och det är ju det viktigaste! Något som däremot inte funkar är skype och jag håller på att få damp och jag vet inte vad jag ska ta mig till?? Kommer säkert visa sig att det är en lika enkel lösning nu med typ "har du testat klicka på logga in?" Nä men så dum är jag inte, men det funkar inte att logga in så om någon vet vad som kan vara problemet så får ni gärna ta tillfället i akt och hjälpa mig. 

Annars så ska jag ta och fixa mig någon frukost, inte för att jag är hungrig egentligen men jag behöver äta! Det är viktigt! Dock finns det inte mycket att välja på så det kan hända att jag kommer behöva gå och handla men alltså jag orkar inte det egentligen, fast samtidigt.... äh, något blir det! Godmorgon på er! 

Bilder från igår kommer sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0