Drömmer...

Nu när vädret är kallt i London så börjar jag känna att jag vill ha värme, så jag sitter och drömmer mig bort lite. Sen gör det att jag blir lite gladare trots att jag är sjuk. Men min framtida värme resa får vänta för än kan jag inte fara, av flera anledningar: 
 
1. Jag jobbar här 
2. Jag har inte råd (måste spara pengar!)
3. Jag har inte råd
4. Jag har inte råd
 
Men andra ord så måste jag börja spara pengar, det behöver jag med eller utan utlandsresa. För ska jag besöka Sverige över jul måste jag ju spara pengar till den utlandsresan (haha..) sen måste jag betala mina föräldrar för min senaste utlandsresa till Sverige (haha okej jag ska sluta säga det, men det är så roligt...utomlandsresa till Sverige...haha. Fast det stämmer ju) Men idag har jag faktiskt börjat och lagt undan 40 pund i ett sparar kuvert och jag ska försöka fortsätta med det, helst mer, men sparar jag 40 pund i veckan så har jag ju 160 i månaden och det är ju rätt okej iallafall. Önskar bara att det kunde gå lite snabbare... tur att det är höst och jag kommer snart förvandlas till en människa som bara vill sova och se på film på kvällarna så förhoppningsvis kommer jag inte vilja göra av men pengar lika mycket! 
 
Nog snackat om mina pengar nu, nu ska jag ut och (ironiskt nog) bränna lite pengar på att fylla på mobilen och lite sånna saker. Hörs när jag kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0