Dålig dag för bloggen...

....men bra dag för mig! 

Jag vet inte riktigt varför men idag har varit jätte bra på något sätt, den bästa delen av dagen var när jag jobbade (Läs: lekte) det var länge sedan jag kände mig så "lekig"... jag vet inte hur jag ska förklara det, men ibland känner jag att jag leker som en robot ungefär, liksom att jag leker för att jag måste och för att barnen vill men jag känner inte egentligen själv att jag vill leka. Idag kände jag det men fick först inte eftersom att Kit var hos en kompis och Martha hade sin bästa kompis på besök och då får man ju inte störa.... Men när Kit kom hem blev det liv i stugan och alla tre ville leka med mig..♥ Åh äntligen! Så vi lekte, om än det inte blev så länge för Marthas kompis (kan inte stava till namnet..) var tvungen att fara hem och då var Martha och Kit tvugna att göra läxor och sånt tråkigt. Men den lilla lekstunden gjorde verkligen hela min dag! Jag har sagt det förr men det tåls att säga igen: Jag älskar dessa barn!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0