Dags för en lek!

Nu ska vi leka en jätte kul lek som heter "Where's Rebecka". Denna lek är inspirerad av "Where's Wally". För er som inte hört talas om honom (det hade inte jag förrän jag flyttade hit och hamnade under samma tak som tre ungar som älskar att leta efter honom) Det är helt enkelt en kille som man ska försöka hitta bland en massa andra människor. Till exempel såhär: 
(Ja jag är medveten om att det står "Waldo" istället för Wally men det är väl någon utländsk version och jag ville att ni skulle få se hur han såg ut!)

Men iallafall, tillbaka till min lek, "Where's Rebecka". Jag hittade nämligen ett par bilder från promenaden som vi var på förra helgen och på några av bilderna kan man se mig bland alla människor om man tittar noga. Så leta på och lycka till. Vinnaren får som vanligt en morot om så önskas (denna gång får vinnaren visserligen vänta tills jul om jag inte skickar någon annan med moroten)

Ledtråd: Jag har en ljusgul tröja! Lycka till! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0