Dagens lunch

Var egentligen inte alls sugen på hamburgare när det var dags att äta något, men samtidigt så kunde jag inte låta bli att tycka att den såg extra god ut på något sätt så jag köpte den ändå. Bra val! För den var extra god. 

Förutom att äta hamburgare i solen vid vattnet så har min dag bestått av att vandra runt i Camden Town med Carina vilket var väldigt trevligt. Har ju faktiskt bara sett det stället under kvällstid så det var kul att ta sig en tur dit på dagen då det egentligen är då man "borde" vara där. Vi köpte oss även varsitt linne eftersom att det var 2 för 9pund (kan visa sen om jag kommer ihåg) men mest kollade vi bara. Jag hittade en jacka som jag gärna skulle vilja slösa pengar på men vi får se hur det blir med den saken. En bra dag har det iallafall varit och nu kom jag just hem och fick veta att mitt kvällspass som barnvakt inte börjar förrän vid 8 så jag funderar på att ta mig ut på en springtur eller något... fast jag borde vila min fot även fast den mår bättre idag.... vi får se helt enkelt! 

P.S Det gick bra att mötas på bussen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0