Busy morning!

Ojojoj, här har det stått stilla men jag har mina anledningar! Till att börja med så hade jag min segaste morgon sen jag kom hit och tog mig inte ur sängen förrän fem minuter innan jag normalt ska vara uppe! Tur att det inte är på liv och död men ändå, det är så jobbigt när det börjar bli kallt på morgonen och sängen är så varm... 

Sen har jag umgåtts med Carina efter att vi lämnat barnen på skolan och nu är jag hemma för jag har lite ärenden att springa innan jag ska hämta barnen, jag har fått en liten inköps lista nämligen så det måste jag ta itu med! Hoppas ni har haft en bra morgon än så länge, okej det är ju faktiskt lunchtid nu så istället för att säga "Godmorgon" så borde jag nog säga "Goddag".....Goddag!

P.S
Jag är ful idag (därav blev det ingen bild) och det är jätte jobbigt... jag måste försöka ordna detta på något sätt idag också, annars måste jag nog ringa till en doktor... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0