Bra kväll!


Jag har haft en förbannat bra (men förbannat kort...) kväll! Ville verkligen inte fara hem men som den duktiga, ansvarsfulla och skötsamma flicka jag är tog jag tag i mig själv och for därifrån fast än jag inte ville. Inte illa! 

Något annat som inte är illa är att jag, under detta kväll sammanlagt har ätit en halv trerättersmiddag (som ni kan se) samt två glas vin (eller ja, halva glas vin egentligen) och två drinkar. För detta har jag betalat.... NOLL JÄVLA KRONOR!!!!!!!!!!!!!!! de pengar jag gjort av med under kvällen är pengarna som bussen kostade. Förstår ni så jävla värt!! Sen träffade jag lite svenskar också och det är ju kul! Har ju för tusan ingen att prata svenska med här så det kändes bra. Äh, nu ska jag sova så jag faktiskt orkar upp imorgon annars är det illa......Godnatt!


P.S Mamma! Ikväll har jag ätit både avokado och svamp och vet du vad? Jag tyckte om det!?!! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du börjar visst bli vuxen... ;-)

2012-09-06 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0