Be stronger than your excuses

Nu är det dags. Allt för länge har jag varit missnöjd med min kropp på många sätt och vis och nu har jag verkligen bestämt mig att försöka göra något åt det! Följade mening har jag visserligen sagt flera gånger, eller åtminstonde tänkt jag vet inte riktigt, men denna gång känner jag verkligen att det är påriktigt. Det är som att jag har laddat upp inför just denna tidpunkt på något vis. Jag tänker inte svika mig själv nu, gör jag det så kommer jag att bli så ledsen och så otroligt besviken på mig själv för jag vill verkligen slippa känna mig missnöjd och må bra istället. Känna mig duktig och att jag kan klara ett mål som jag sätter upp och inte låter latheten eller något annat hindra mig. 
 
Detta skriver jag för att besvisa för mig själv att det är allvar, för skulle jag bryta detta "löfte" med mig själv nu så är det inte bara jag som kommer märka att jag har misslyckats utan det kommer att märkas här med, alltså är det inte bara mig själv som jag har lovat att vara seriös denna gång, utan på något sätt har jag lovat alla ni som läser denna blogg och förhoppningsvis så kommer jag att ta det mer seriöst nu. För jag vill verkligen detta, jag vill verkligen må bra i mig själv och jag vet att jag kan lyckas med det och det ska jag besvisa för mig själv och jag börjar nu! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0