Bästa på länge!

Min förra rubrik fick ta dig till nästa nivå och gå från "bästa idag" till "bästa på länge" för mitt samtal med Sofia var verkligen det bästa på länge. I närmare 3 timmar har vi pratat vilket har fått det att kännas som att vi faktiskt var i samma rum, tänk vad fantastiskt skype är! 

Nu är jag dock väldigt trött, har varit en rätt jobbig dag, påminn mig att aldrig mer säga att allting känns bra för det verkar vara oturs drabbat för mig, för varje gång jag säger det högt (eller skriver på bloggen) så händer det något jobbigt/tråkigt eller något som på något vis får det att inte alls kännas bra igen. Så nästa gång jag skriver ett inlägg och berättar att jag är glad kan ni gärna få komma ihåg att varna mig så kan jag genast ta bort inlägget och hoppas att det hjälper. Deal? Okej, nu ska jag sova iallafall. Hoppas ni har haft en bra dag, Godnatt!
Gammal favorit från Tunisen! (synd på gubben i bakgrunden bara..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0