Awaaaaaaay!

Nu är det äntligen dags för mig att gå till bussen! Har väntat rätt länge på detta ögonblick känns det som... haha. Är visserligen inte helt nöjd med vad jag har på mig men det får duga, jag valde även att skona mina fötter och ta skor med tjockare klack. Fan vilken kul information va?? Jag kan ju då fortsätta och berätta att det som jag lyckades bäst med ikväll (enligt mig då) var håret men självklart så ska det regna så det kommer ju hålla sig fint i en sekund från och med att jag sätter foten utanför ytterdörren, så jäkla typiskt alltså... 

Nåja, nu ska jag icket plåga er mer med tråkig information om mitt liv och istället gå till bussen och dansa tills mina ben inte orkar mer. Ha en bra fredagkväll! (Shit det är ju bara fredag idag! Har känts som en lördag om man bortser från arbete)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0