Arg arg arg!!

Jag är så arg just nu! Jag skulle ut och springa nu på morgonen som jag ska försöka göra varje veckodag men sen så slutar mina hörlurar fungera = ingen musik, och utan musik blir det ett mission impossible för mig att springa, eller överhuvudtaget träna alls! För jag har så svårt att fokusera, har jag musik så går det bra. Detta lärde jag mig i 7an eller något när vi skulle springa 2000 meter, först sprang jag en gång utan musik och det gick inte bra alls, mina hjärna var någon helt annanstans och jag hade inget fokus alls! Sen sprang jag en gång till, denna gång med musik i öronen och genast så hade jag full fokus på vad jag gjorde och jag fick ett mycket bättre resultat! 

Så när musiken slutade funka var det bara för mig att ge upp, jag gjorde ett försök att åtminstonde gå snabbt vilket funkade i kanske 5 meter tills min hjärna började tänka på annat och jag gick sakta igen.... ARGHH!!! SÅ FÖRBANNAT IRRITERANDE!!! Tur att jag fick pengar idag för jag måste köpa nya hörlurar snarast så jag kan träna imorgon iallafall. ARGH! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0