Älskade söndag!

Åh vad skönt med söndag! Jag är hur seg och trött som helst även fast jag kom hem rätt tidigt igår. Det var nämligen ingen lyckad kväll tyvärr. För det första så kände jag mig jätte ful och det är ju ingen bra ingrediens för en bra kväll. Sen var hela kvällen bara allmänt trist på något vis och jag var inte den enda som kände det så vi drog i bromsen och for hemåt någon gång kring 2, halv 3 tror jag. Skönt med sömn iallafall! 

Idag har jag lite saker som jag egentligen borde försöka ta tag i och göra men jag är verkligen helt slut och helst av allt vill jag bara äta något och sedan sova tills det är imorgon. Det regnar dessutom, ganska mycket regnar det, det gör mig inte precis så taggad på att fara ut heller.. men vi får se. Jag borde börja försöka skaka liv i mig själv ändå. Bjuder på två bilder från igår. En på mig och Linda och en på maten (det var nog typ det bästa, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0