Vagagagaaaaa

Kom just hem och mina ben och fötter värker som aldrig förr! Har som vanligt dansat mig igenom mer eller mindre hela kvällen/natten. När ska mina fötter och ben vänja sig vid detta? Det blev iallafall en riktigt bra kväll, med undantag för slutet eftersom att vissa blev lite för onyktra och behövde fara hem och andra som behövde ta någon buss osv. Det slutade med att jag blev ensam kvar eftersom att jag var tvungen att vänta tills alla, alltså alla på hela klubben hade gått ut eftersom att jag hade tappat bort min biljett till garderoben...klantigt! Tack och lov fanns det en snäll vakt som visade mig in "personal ingången" så att jag kunde prata med de som jobbade där och få min väska utan biljett. Skönt! Det var nämligen inte så jätte kul att vänta helt själv, liksom alla jag kände hade farit..den enda som fanns kvar var en galen arsenal spelare som ville pussas... pussa en arsenal spelare - Check! Iallafall så sas det att han och hans kompisar spelade i arsenal (förlåt pappa..haha!) jag har ingen aning, och den var för mörkt för att riktigt kolla efter eller kunna komma ihåg. Men vi kan ju låtsas att det stämmer för då blir det lite roligare, att jag dansade med fotbollsspelare i Arsenal. 

Okej, nu ska jag avsluta och lägga mig och sova, är väldigt väldigt trött kan jag lova! Godnatt och sov så gott! 
En bild från ikväll på mig och två av mina favoriter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0