Två från ikväll!

Hej igen! Det blev en lång dag men en väldigt bra en. Det började med en shopping tur i riktigt jävla norra London vilket var kul även fast jag inte köpte något, måste nämligen spara pengar eftersom att jag ska hem om tio dagar och då får jag ju inte betalt och sedan kommer Albin typ direkt jag har kommit tillbaka och då behöver jag ju få pengar. Så ja, jag måste spara. 

Sedan for vi iallafall och köpte lite sallads ingredienser och gick sedan till Nina. På vägen dit spionerade vi lite på vad som sägs vara Jude Laws hus, hehe, men helt säkert vet vi inte eftersom att vi inte såg honom och vi kunde ju inte stå och spionera hur länge som helst, då skulle vi väl kunna bli anmälda för något. Iallafall, när vi kom till Nina så gjorde vi en himla god sallad som vi åt framför filmen Bachelorette (?) Jag såg dock inte hela efter som att jag har en timmes färdväg hem och skulle dessutom träffa pappa och David en sista gång och säga hejdå samt hämta lite saker som jag glömde i Davids väska igår. Det var väldigt sorgligt att säga hejdå men det är ju nära tills vi ses igen!
Nu är klockan sent och jag jobbar imorgon så jag ska avsluta min dag här. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0