Trött tröttare tröttast

Detta hade jag sysslat med ikväll om jag hade befunnit mig i London, dvs Scandinavia comes to London round 2. Känns aningens tråkigt meeeeen.... jag har det ju väldigt bra här med! Lite trött bara men det är ju lätt att bli av med genom att sova så det ska jag göra nu! Jag ska ju upp i tid till skolan imorgon.... men jag har ju tur som inte måste vara på skolan någon speciell tid, eller ens måste vara där alls, men det är faktiskt det bästa sättet att spendera mina veckodagar i Sverige på eftersom att det är på skolan alla hänger. Men oj vad tråkigt det är blev jag som sagt påmind om idag.... hur ska jag lyckas ta mig tillbaka till skolan efter ett år i frihet??? Det kommer bli klurigt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0