Trevlig kväll!

Kvällen började med att David så gärna ville testa ringa från en telefonkiosk.. 
...så vi ringde och sjöng för mamma och sa grattis ännu en gång! 
Sen åt vi middag och jag åt kanske den godaste salladen jag någonsin ätit! Magnifico! 
Sen, när jag bar på väg hem så såg jag något roligt! Syns dock inte så bra på bilden men jag såg en rosa buss! Hehe, Den tyckte väl att rött var för vanligt och ville gå mot strömmen. Haha. Blush bus hette den förövrigt, kul! 

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka somna. Man skulle ju kunna tro att jag skulle få sova ut imorgon eftersom att det är lördag men icket, klockan kommer ringa vid åtta. Varför då? Kanske ni undrar. Jo! För imorgon kommer ju nämligen pappa och David hit till mitt hem! Wiho! Och mitt rum ser helt oacceptabelt ut... Jag hade tänkt städa idag men det hann jag inte så jag får göra det imorgon istället. Så Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0