This girl is on fire

Idag är en lugn dag. Familjen har nämligen farit på något typ nöjesfält eller något sånt, de frågade om jag ville följa med men jag kände att jag gärna stannar hemma och tar det lite lugnt med tanke på att jag jobbat hela veckan samt varit förkyld. Så idag passar jag på att ta ett långt bad, rensa garderoben, måla naglar och sånna saker. Skönt! Fast det hade ju varit lite kul att åka karuseller med barnen, men jag tycker att familjen ska få lite tid ensamma också utan mig som inkräktar hela tiden. Haha! 



Den här kan ni lyssna på. Jag kommer från och med nu alltid att le när jag hör denna för jag och Martha hade världens show igår i köket till den. Åh, nu blir jag sådär pinsamt kärleksfull i blickenm och hjärtat... min underbara lilla Martha:')♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0