Städa städa varje måndag

Godmorgon! Idag är huset lite extra stökigt... Lucy bad om ursäkt för det igår och sa att hon hade försökt städa till det så mycket som möjligt men det är kaos! Haha. Men faktiskt så känns det bra. Ja ni hörde rätt, det känns bra att huset är kaos så att jag har mycket att städa. Va fan då för? Ja det kan man undra... Men det är så att jag kan inte låta bli att ha lite dåligt samvete för att jag måste hem på onsdag även fast jag vet att det är okej och att de har en ersättare. Poängen är iallafall att det känns bra att jag har mycket att städa för då kan jag göra det jätte bra så att hon verkligen får känna "oj vad fint huset är!" när hon kommer hem och då kommer jag att känna mig mer förtjänt av min resa hem. Två dagar kvar!! 
Ska lägga upp en massa bilder senare idag från helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0